Cena con uccelli di palude

Re: Cena con uccelli di palude

MENGA ha scritto:
joe magasso ha scritto:
giovy ha scritto:
Eccome pena tornà daa Sardegna, dove i ne gha mandà via a causa del federalismo che volea metter su Marco5 con conseguente estinsion de tutti i pony dell'isola.....par cui do anca mi la me adesion alla serata, vedo anca se vien via me fradeo, sempre se ghe xe posto.......


Mannaggia la CAROLINA (che a vàcca,in dialetto)....altro che se ghe ze posto.......ben volentieri......me basta savèrlo par doman..... [lol.gif] [lol.gif]
Ciao,Paolo.


Bene... dai che femo a conoscenza de 'nantro de quei boni!!!!! [lol.gif] [lol.gif]


Ciao Marco......si....come già detto,purchè no i tràe al VERDE,ben vengano.... [allah.gif] [allah.gif] [allah.gif] .
Ciao,Paolo.
 
Re: Cena con uccelli di palude

Rudi4x4 ha scritto:
botahv79 ha scritto:
giovy l'era un cìosso no un magasso.... [Backstab_emoticon.gif]


ahahahhah

Riussimo a far na cacciada tutti in sieme prima o dopo?


Magari....saria bellissimo.....a mi me và ben de tutto...... [violent.gif] .... [5a] ...... [rk01_050.gif] ..... [37] ......basta che ghe sia da sparare....e sicuramente se divertirissimo un mondo......
 
Re: Cena con uccelli di palude

joe magasso ha scritto:
Rudi4x4 ha scritto:
botahv79 ha scritto:
giovy l'era un cìosso no un magasso.... [Backstab_emoticon.gif]


ahahahhah

Riussimo a far na cacciada tutti in sieme prima o dopo?


Magari....saria bellissimo.....a mi me và ben de tutto...... [violent.gif] .... [5a] ...... [rk01_050.gif] ..... [37] ......basta che ghe sia da sparare....e sicuramente se divertirissimo un mondo......
femo da mi che go tanta selvaggina..


adesso me preparo a ricevere insulti...
 
Re: Cena con uccelli di palude

joe magasso ha scritto:
MENGA ha scritto:
grande joe, salvo inconvenienti dell'ultima ora, per quelle due date sono libero, vedi la maggioranza cosa ne dice......

ciao e grazie, sei veramente un grande AMICO


Te me comòvi....fiòl de un càn...... [Trilly-11-11.gif]


[9] [9] [32] [32]
 
Re: Cena con uccelli di palude

Ho fermato la stanzetta con 20-25 posti in "privee" da Besse per il 16 sera.......comunque si fa in tempo a cambiare con il venerdi 9 luglio.....secondo me se non ci sono problemi con chi ha già aderito basta che telefono per tempo.........che dite????
 
Re: Cena con uccelli di palude

gò capio che giovy le beo grando......ma mirco a bandiera te ghe da tegnerla un poco pi bassa pechè quasi quasi no te se vede gnanca...... me sò incorto de ti perchè gò visto e gambe!!!! [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif]
 
Re: Cena con uccelli di palude

Mi ghe sò, ma se te assi pasar on poco de tempo, senò ea Tigre me sbrana......parchè magno màssa.....come alcuni di voi sanno,
ho seri problemi con il colesterolo e trigliceridi..

Mi che magnaria come un pozzo!!!!

Ciao ora e sempre BRUTTE BESTIE [rire.gif] [rire.gif] [rire.gif]
 
Re: Cena con uccelli di palude

Perfetto, il ritrovo lo facciamo come l'altra volta: Castelfranco Veneto, sprisseto [spocht_2.gif] e dopo se parte??
verso che ora pensito che se mejo catarse???
 
Re: Cena con uccelli di palude

Ecco perche marco non è venuto a cena con noi...l'hanno fotografato in una serata tipo in ferie......altro che trigliceridi.....imbriago spolpo ogni sera!!!!! [up.gif]


[attachment=0:3pxbeb4k]e370b70e75e99809a88f329df0e05e00.jpg[/attachment:3pxbeb4k]


e in perizoma....che schifo...... [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif]
 
Re: Cena con uccelli di palude

Se ti fa piacere io do' subito la mi adesione anche perchè ho avuto il piacere di conoscerti venerdi.
Sicuramente saremo in tanti!!!!!!
 
Re: Cena con uccelli di palude

botahv79 ha scritto:
[Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif] a varda Paolo questa a gaveimo fata par ti....


Ma dìme ti........come pòlo un omo ridurse in stè condission qua!!!!! [sportschiri.gif] [sportschiri.gif]
Forse a colpa ze sulla qualità del vin...... [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif]
 
Re: Cena con uccelli di palude

Haoooo rudi...... allora te a ghè su col poro marco......oltre che voerghe copare e arne de voi propio sputtanarlo del tutto [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif]

attento che e se vendica coe deroghe!!!!!


el te gà xa promesso un cacaro e na carabina a aria compressa [marameo.gif] [marameo.gif]

p.s bone ferie.... no te parti doman??

ocio chel te fà le malocchio e te trovi sempre brutto tempo [Backstab_emoticon.gif]
 
Armeria online - MYGRASHOP
Sponsor 2024
Indietro
Alto