Cena con uccelli di palude

Re: Cena con uccelli di palude

Enrico T ha scritto:
Ciao JOE , ciao ragazzi , sono nuovo di casa , ma aderisco anch'io con entusiasmo . Fate posto a tavola c'è un amico in più , non vedo l'ora di conoscervi .


Benvenuto in Migra,Enrico .......[20] arrivederci a venerdi,Paolo.
 
Re: Cena con uccelli di palude

Ciao a tutti.....io per domani pomeriggio alle 18.00 devo portare il "materiale" al ristorante e fermare i posti.
Come potete vedere in un mio precedente post dovremmo essere in 14 salvo adesioni all'ultimo momento......
Mi dispiace non aver avuto conferme da parte di Ska e di Marco5 e spero di averle per domani....
Un salutone,Paolo.
 
Re: Cena con uccelli di palude

Ri-ciao a tutti.
Venerdì l'amico Besse nè spètta alle 20,30 al ristorante.
Mi pensavo de trovarse a Castelfranco sulle 19,00....max 19,30 par saludarse.....ciavàrse un spriss e andar su a Castelcucco tutti insieme.......
A venerdì,ciao,Paolo.
 
Re: Cena con uccelli di palude

Rudi4x4 ha scritto:
Avete piu' sentito Lucav?...è un pezzo che non scrive...


Ciao Rudy....io l'ho visto domenica scorsa a Istrana dove aveva organizzato una garetta di fossa come Libera Caccia......mi ha confermato la sua presenza e quella di un collega cacciatore......vedrai che risponde al post prima di venerdì.
Ciao,Paolo.
 
Re: Cena con uccelli di palude

joe magasso ha scritto:
botahv79 ha scritto:
Paolo, allora el mona de Marco non pol vegnere, me ga dito che ga messo su massa chili in ferie, Luca sto spetando el me risponda, ma dovarea esserghe.


Allora GA' RAJON EL MENGA!!!!!!!
A Marco5 che buttemo 1 KG de zucchero nel serbatoio del motore......ghe fondèmo a barca......e par farla compìa del tutto ghe tajemo e ròde de la machina e ghe spachèmo el cristàeo a sassade..... [rk01_050.gif] [rk01_050.gif]
Ciao,Paolo.


sa che ghe semo mi diria anca de sbusarghe i stivai e metterghe un stroppolo soea cana del scioppo [spocht_2.gif] [spocht_2.gif]
 
Re: Cena con uccelli di palude

MENGA ha scritto:
mirco............... mi gò provà a difendare e spiegare come che a jera ma gò ciapa soeo brutte paroe da on castean e un venesian!!!!!! [6] [6] pensa ti che personagi che i xè


venare bisogna che te te vendichi!!!! [rk01_050.gif] [rk01_050.gif]


tasi....ala'... ma venerdi' vedemo chi ride.... [Backstab_emoticon.gif]
 
Re: Cena con uccelli di palude

joe magasso ha scritto:
MENGA ha scritto:
Paolino, anca par mi e Enrico l'orario và pì che ben!!!!

se catemo davanti al bar Borsa come l'altra volta???


Ciao,brutta bestia..... [Trilly-77-24.gif] ...si confermo.....e prepara a monèda che te offri el sprissss!

Ciao,Paolo.


Prontissimo...... sprisseto par tutti......a ska un sugo de fruta al persego!!
[Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif]
 
Re: Cena con uccelli di palude

giovy ha scritto:
Paolo come mi ritorna l'acquolina in bocca quando vedo lo spiedone che gira.....ma dopo spuo fora tutto co vedo a foto numero 5.....me ga tocà sbassare el specieto par no vedarli là se drio chei se baxava!!!!chei rospi !!!!
[Backstab_emoticon.gif] te ridi ti delle mie perversioni amorose..
 
Re: Cena con uccelli di palude

MENGA ha scritto:
joe magasso ha scritto:
botahv79 ha scritto:
Paolo, allora el mona de Marco non pol vegnere, me ga dito che ga messo su massa chili in ferie, Luca sto spetando el me risponda, ma dovarea esserghe.


Allora GA' RAJON EL MENGA!!!!!!!
A Marco5 che buttemo 1 KG de zucchero nel serbatoio del motore......ghe fondèmo a barca......e par farla compìa del tutto ghe tajemo e ròde de la machina e ghe spachèmo el cristàeo a sassade..... [rk01_050.gif] [rk01_050.gif]
Ciao,Paolo.


sa che ghe semo mi diria anca de sbusarghe i stivai e metterghe un stroppolo soea cana del scioppo [spocht_2.gif] [spocht_2.gif]


metarghe anca 2 o 3 gati in machina...
 
Re: Cena con uccelli di palude

ciò..beo magnare roba fresca con sto caldo... [42]
bisogna darghe contro con acqua ben gelata..me raccomando paolo..confido in ti.
Mirco se te passi per de qua..vicenza nord..bevemo el spris analcolico.
 
Re: Cena con uccelli di palude

MENGA ha scritto:
grande joe, salvo inconvenienti dell'ultima ora, per quelle due date sono libero, vedi la maggioranza cosa ne dice......

ciao e grazie, sei veramente un grande AMICO


Te me comòvi....fiòl de un càn...... [Trilly-11-11.gif]
 
Re: Cena con uccelli di palude

ska ha scritto:
ciò..beo magnare roba fresca con sto caldo... [42]
bisogna darghe contro con acqua ben gelata..me raccomando paolo..confido in ti.
Mirco se te passi per de qua..vicenza nord..bevemo el spris analcolico.


a te pol tacartelo in chel posto el spriss analcolico al to bar bianco.... ma ti luca sughito a tennis cosi' come i vicentini?
 
Re: Cena con uccelli di palude

giovy ha scritto:
Eccome pena tornà daa Sardegna, dove i ne gha mandà via a causa del federalismo che volea metter su Marco5 con conseguente estinsion de tutti i pony dell'isola.....par cui do anca mi la me adesion alla serata, vedo anca se vien via me fradeo, sempre se ghe xe posto.......


Mannaggia la CAROLINA (che a vàcca,in dialetto)....altro che se ghe ze posto.......ben volentieri......me basta savèrlo par doman..... [lol.gif] [lol.gif]
Ciao,Paolo.
 
Re: Cena con uccelli di palude

MENGA ha scritto:
Paolo quando hai tempo fai la lista dei "cattivi" così vediamo chi c'è o non c'è per il momento mi sembra che siamo:

joe magasso
menga
rudi4x4
sax
camìo
marco5
botahv79
masorin
lucav

se hò dimenticato qualcuno..chiedo venia

ska non hà ancora confermato ma me pare impossibie che el reste casa......


Allora,di sicuro viene Fabio....Marco5 saprà 15 giorni prima della cena il turno di lavoro ed in base a questo ci saprà dire anche per suo padre.
Per quanto riguarda Ska e papà Paolo,giusto oggi gli ho inviato un sms.....ma non è un problema....vengono di sicuro.
Per il momento alla tua lista aggiungiamo solo mio figlio Fabio.
Ciao,Paolo.
 
Re: Cena con uccelli di palude

joe magasso ha scritto:
giovy ha scritto:
Eccome pena tornà daa Sardegna, dove i ne gha mandà via a causa del federalismo che volea metter su Marco5 con conseguente estinsion de tutti i pony dell'isola.....par cui do anca mi la me adesion alla serata, vedo anca se vien via me fradeo, sempre se ghe xe posto.......


Mannaggia la CAROLINA (che a vàcca,in dialetto)....altro che se ghe ze posto.......ben volentieri......me basta savèrlo par doman..... [lol.gif] [lol.gif]
Ciao,Paolo.


Bene... dai che femo a conoscenza de 'nantro de quei boni!!!!! [lol.gif] [lol.gif]
 
Re: Cena con uccelli di palude

MENGA ha scritto:
joe magasso ha scritto:
MENGA ha scritto:
Paolino, anca par mi e Enrico l'orario và pì che ben!!!!

se catemo davanti al bar Borsa come l'altra volta???


Ciao,brutta bestia..... [Trilly-77-24.gif] ...si confermo.....e prepara a monèda che te offri el sprissss!

Ciao,Paolo.


Prontissimo...... sprisseto par tutti......a ska un sugo de fruta al persego!!
[Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif]


No.....a Ska solo acqua fresca parchè el ze reduce de nà guerra...laggiu' in Emilia....... [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif] [Trilly-77-24.gif]
 
Re: Cena con uccelli di palude

We ragazzi.......... 'sto post stava andando in seconda pagina...... e visto che mancano 2 settimane è meglio tenerlo bene in vista...... [up.gif]

Joe......se ci sei batti un colpo [20]
 
Re: Cena con uccelli di palude

paolo te vederè che Ska te risponde positivamente........marco5 se non el vien o cancelemo dal libro dei boni!!!!!!


marco5............. non sta far schersi perche te demo 'na sciopetà soea barca a liveo del gaeggiamento e te metemo na sbrancà de sabbia dentro el serbatoio [marameo.gif] [marameo.gif] [marameo.gif]
 
Armeria online - MYGRASHOP
Sponsor 2024
Indietro
Alto